Σάββατο, Ιανουαρίου 28, 2012

Που να το φανταστώ..



"Δεν πρόλαβα να το σκεφτώ 
απλώθηκαν σαν τον τραχανά 
στην ταράτσα..."

SeaUgr,ιστορίαΑγόρασα ένα μεγάλο καλάμι με πολλά δαχτυλίδια,και ωραία χρώματα.
Όχι δεν είχα διαβάσει κάποια κριτική σε περιοδικά ούτε μου το πρότεινε κάποιος έμπειρος ψαράς.
Συνέβει αναπάντεχα
εκεί που έπινα τον καφέ μου μια κυριακή πρωϊ!Δέκα ευρώ μονάχα δίχως παζάρια ...και το μηχανάκι δώρο.Μου άρεσε και το όνομα : Fish kiss!
Τι πάει να πει γιατί το πήρα? Α ναι ,ψαρεύω δεν σας το είπα!
Ε εντάξει δεν είπα πως πιάνω και οχτώ κιλά ψάρια με δύο βολές αλλά όλο και κάποιον σπάρο θα τσακώσω!

Θα έχει και ένα φεγγάρι αύριο όλο δικό μου.Τα έχω μελετήσει όλα-κατεύθυνση ανέμου,βαρομετρικά,υγρασία,θερμοκρασία νερού,τον Ερμή τον ανάδρομο τα πάντα όλα!
Και πριν καλά καλά λαλήσει ο πετεινός την επομένη θα είμαι εκεί.Τόπα και τόκανα.Στην πρώτη παραλία που αντάμωσα νύχτα ακόμη,στάθηκα.Ξεφόρτωσα τα λιγοστά απαραίτητα το καλάμι το καινούριο και άλλο ένα.
Ψυχή στον τόπο,θα ναι νωρίς σκέφτηκα και αν δεν φανούν - ο τόπος φταίει!
Τα έστησα τα δόλωσα και με μια γριβαδίσια τεχνική πετάγματος τα έστειλα στη γαλανή καρτέρι.
Ξημερώνει!,
Ακούω θορύβους, αυτοκίνητα,φωνές.Καλά που στήθηκα νωρίς,ο τόπος πρέπει να φυσάει!
Δεν πρόλαβα να το σκεφτώ απλώθηκαν σαν τον τραχανά στην ταράτσα.Από που ξεφύτρωσαν όλοι αυτοί?

Σε ποια ομάδα είσαι φίλε?μου λέει..Μόνος μου είμαι δεν με βλέπεις?του απαντώ.
Τον κανονισμό τον έχεις διαβάσει,μίλησες με κάποιον απ την επιτροπή αλιείας?το καλάμι σου δεν το βλέπω και τόσο ασφαλείας..ποιός χορηγός σου το έδωσε?
Ένας κινέζος γιατί?και ποιά επιτροπή αλιείας ποιόν κανονισμό ποιος χορηγός?ρε φιλαράκι τα τσουκσες χαράματα?
Συγνώμη κύριε μου κάνει μια φωνή..είμαι η έφορος αλιείας και...
κεριά και λιβάνια! Σεληνιασμένη είσαι κυρά μου?και εγώ τι φταίω?
Μα τι είναι όλα αυτά ?για ένα ψαρεματάκι βγήκα ο άνθρωπος και κοντεύω να μπλέξω!
Που να το φανταστώ....

                                                                                                                                     συνεχίζεται!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου